.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : حامی مالی قوی در ورزش استان نداریم / نساجی را با چنگ و دندان در لیگ برتر فوتبال حفظ کرده ایم
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه حامی مالی قوی در استان نداریم گفت: تیم نساجی مازندران که در لیگ برتر حضور دارد را با چنگ و دندان حفظ کرده ایم.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در آیین افتتاحیه ورزشگاه شهدای نوشهر با بیان اینکه در هفته دولت هزار میلیارد تومان پروژه های مختلف در استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود با تقدیر از عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در زمینه ورزش و جوانان توجه ویژه ای به غرب استان و نوشهر داشته اند.

وی گفت: مازندران ۵۰ درصد مدال های المپیکی و مهم را به خود اختصاص داده است و در حوزه زیرساخت ها، سرمایه گذاری در استان، هزینه محسوب نمی شود و همه شهرستان های استان می توانند پایتخت یک رشته ورزشی در جهان باشند.

حسین زادگان یادآور شد: حضور ورزشکارانی مانند پهلوان رنگرز، فرزان آشورزاده و غیره نشان از قابلیت استان در حوزه ورزشی است و در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۰۳ سمن ورزشی تشکیل شده است.

استاندار مازندران، نوع رویکرد را در حوزه ورزش اجتماع محور برشمرد و گفت: در حوزه ورزش بانوان در دوره اخیر در ورزش همگانی و بانوان کارهای زیادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از نظر زیرساختی در استان مشکلی نداریم تصریح کرد: مازندران استانی کشاورزی به شمار می رود و بنگاه ها و شرکت های خصولتی بزرگ در استان نداریم از اینرو حمایت از تیم های ورزشی در استان بسیار سخت است.

حسین زادگان با بیان اینکه هرچند دولت وظیفه تیمداری ندارد تصریح کرد: سرانه ورزشی در استان ۱.۵ مترمربع است و مردم استان انتظار داشتن تیم های ورزشی دارند که بخشی از آن تاریخ منطقه محسوب می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حامی مالی قوی در استان نداریم گفت: تیم نساجی مازندران که در لیگ برتر حضور دارد را با چنگ و دندان حفظ کرده ایم.

وی خواستار سرمایه گذاری دولت روی تیم های ورزشی در استان شد.

حسین زادگان گردشگری انبوه را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: امیدواریم حمایت های لازم برای تقویت زیرساخت های استان صورت گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1398
ای خداااا
دید رمضون میزان رای هاش در ساری داره زیاد میشه شروع کرد
آقای استاندار ملت به دامادی رای نمیدنا!!!!!
رمضون بد اصلا خوب نیست نمیتونه کاری انجام بده ای کاش کمی راجع به بودجه و انتقال آب به سمنان ساری تاکام گهرباران ترافیک چالوس منطقه ازاد نماینده های پرکار(آقا نخند) هم صحبت میکردی
ولی باز ملت به اونایی که گفتی بخشدارها پیگیر باشن بزرگان منطقه رو بسیج کنند تا رای بیارن هم رای نمیدن
:))))
رمدانی همش که نمیشه از خوبی های استاندار گفت یکبار هم شما صدای مخالف فقط در این موارد خاص سیاسی باش و با تایید کردن نظر من در ذیل این خبر به گوش حاج مجید برسون
یا علی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.